marți, 20 august 2013

Servetele umede Softino din Lidl - review


Despre aceste servetele am cuvinte de lauda. Eu le-am cumparat prima data dupa ce am vazut un review pe blogul Aurorei Toma, apoi am inceput sa le cumpar mai des dupa ce se terminau pentru ca mi-au placut foarte mult.
 La mine servetelele umede au intrebuintari diverse, mi-am sters mainile dupa machiaj sau crema, am sters biroul sau lustra cu ele si la tot ce le-am folosit si-au facut treaba. Servetelul este destul de umed, nu zgarie sau sa lase mainile lipicioase ( am patit cu diverse servetele) , mirosul nu imi place foarte mult, nu stiu de ce. Din punctul meu de vedere, un dezavantaj ar fi modul cum se inchide pentru intra mult aer si incet, dar sigur servetelele se usuca.

Pret: 3 lei
Locatie: Kaufland

Amabalajul ofera informatii despre produs.

Nota mea : 8.

Nu cred ca il voi mai cumpara desi asta e al nu stiu catelea pachet pentru c aintre timp am descoperit servetelele umede din kaufland de la sora mea, astept sa le termin pe astea si apoi imi voi cumpara si eu din Kaufland.

6 comentarii:

  1. Nu le-am incercat :) Eu folosesc servetele umede pentru copii din Kaufland .

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu vreau sa imi iau din alea, dar intai sa le termin pe cele de la softino ca pe urma le las undeva acolo si nu le mai folosesc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu port mai mereu servetele umede cu mine, dar imi plac pachetele mai mici. farmasi mi se par cele mai ok, nu lasa mainile deloc lipicioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu am incercat nimic de la Farmasi, cu siguranta voi cauta si eu produsele de la acest brand.

    RăspundețiȘtergere
  5. De la Wickies vreau si eu sa imi cumpar data viitoare, imi plac pentru ca sunt mai delicate.

    RăspundețiȘtergere

Hei!